Interjú Dudás Bencével, a HCK I-es kategória éllovasával
2011. augusztus 08. írta: Attys-Agb

Interjú Dudás Bencével, a HCK I-es kategória éllovasával

Hogyan értékeled az idei éved eddigi részét? Ilyen indulást vártál az elsõ teljes szezonod évében?

Bence: Bíztam benne az év elején, hogy a legjobbak között leszek majd, ami végül össze is jött. Csak reménykedtem benne, hogy ilyen jó és szép eredményeim lesznek az első teljes szezonomban.

Hogyan készültél fel az első megmérettetésre, ami februárban volt az Eurocenterben?

Bence: Előtte egy pár nappal lementem az Eurocenterbe gokartozni. Otthon szimulátoron is gyakoroltam a futam előtt.

Az időmérőkön rendre az első sorba kvalifikálod magad. Milyen tippet tudnál adni a versenyzőknek, milyen egy pole-pozíciós kör?

Bence: Az első dolog, hogy bíznia kell magában a versenyzőnek, hogy meg tudja csinálni. Időmérőn nagyon kell koncentrálni a versenyzőknek, hogy a lehető legjobb köröket teljesítsék, mert csak öt kör áll rendelkezésükre. Hiba nélkül és mindent beleadva kell mennie annak, aki meg akarja szerezni a pole-t.

Az előző versenyen váratlanul nem vettél részt. Mi volt ennek az oka?

Bence: Sajnos egy nagyon komoly betegség miatt nem tudtam részt venni az utóbbi versenyeken. Kórházban voltam és volt egy nagy műtétem is. Most azon vagyok, hogy minél hamarabb felépüljek, és újra versenyezhessek.

Mikor indulsz legközelebb HCK-s futamon?

Bence: Ha minden jól megy, akkor már a szeptember 3-án, a Hungaroringen versenyezni fogok.

A bajnokságban stabilan foglalod el az első helyet, jelenleg 16 pont előnyöd van, ami az eldobásos módszerrel 27 pontosra nő. Mit gondolsz, hogy alakul az évad további része?

Bence: Szeretném megőrizni az első helyet, de az még kérdéses, hogy amikor visszatérek, tudok-e a futamgyőzelemért harcolni. Ez szeptemberben majd kiderül. Bízom benne, hogy ott folytatom majd, ahol abbahagytam és sikerül megnyernem a bajnokságot.

www.amatorgokart.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorgokart.blog.hu/api/trackback/id/tr73133983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása