Beszélgetés Balázsi Diával, a HCK Lány kategória versenyzőjével
2011. augusztus 23. írta: vigyuri

Beszélgetés Balázsi Diával, a HCK Lány kategória versenyzőjével

Az Országos Amatőr Gokart Bajnokság Hobby Cart Kupa Budapesten, a Kőbánya Ringen rendezte 8. futamát, amelyen természetesen Balázsi Dia is részt vett. A verseny után sikerült néhány szót váltani az ezüstérmes versenyzővel.

Mindenek előtt tekintsünk vissza, hogy mi is történt a versenyhétvégén.
 

Időmérő: Idén először vett részt HCK-s futamon Garamvölgyi Niki, azonban rögtön egy pole-pozícióval nyitott. Balázsi Dia mögötte a második helyen várhatta a rajtot, bajnokságban vezető Hagyáné Kriszti viszont csak a harmadik helyről indult, Fazekas Kittivel és Fehér Viktóriával a háta mögött.


Futam: Stresszesen indult a lányok versenye, kétszer is piros zászlóval kellett megszakítani a futamot a szervezőknek, majd új rajtot indítani. Garamvölgyi Niki a start utáni körökben méterről-méterre húzott el, miközben a Balázsi Dia – Hagyáné Kriszti páros keményen nyúzta egymást. Őket kis lemaradással Fazekas Kitti és Fehér Viktória követték. A korábbi ütközések helyszínén - amelyek miatt az új rajtokat elrendelték - az egyik bal kanyarban Fehér Viktória megelőzte Kittit, aki ezt követően technikai gondok miatt kiállni kényszerült a versenyből egy időre. Niki közben tovább nyújtotta a távolságot az üldözői előtt. Mögötte Balázsi Dia nem adta könnyen a bőrét Hagyáné Krisztinek, szépen védekezett ellene. Közben Fehér Viktória is utolérte őket, de helycserék már nem történtek a leintésig. A versenyt tehát Garamvölgyi Niki megnyerte, Balázsi Dia a második, Hagyáné Kriszti harmadik, Fehér Viktória negyedik és Fazekas Kitti pedig az ötödik helyet szerezte meg.


A verseny után néhány kérdéssel zaklattuk Diát:

- Mennyire kedveled a Kőbánya ringet? Tetszik a vonalvezetése?

"A Hangár utcai pályát nagyon szeretem, a vonalvezetéssel sincs semmi bajom, imádom a visszafordítót. Egyedül az aszfalt minősége okoz problémát, de pont ettől érdekes és jó ez a pálya."

- Te is szenvedtél a gumikkal a versenyen?

"Én viszonylag megúsztam, persze jobban örültem volna, ha a versenyen nem kellett volna azért aggódni, hogy a gumik kibírják-e a futamot."

- Milyen érzés volt, hogy kétszer is újra kellett rajtolni? Nehéz nyugodtnak maradni olyankor?

"Nem bántam volna ha az első rajt már sikerül. Igazából én most élveztem a rajtokat. Amúgy ilyenkor nehéz nyugodtnak maradni, régebben amikor új rajt volt izgultam és feszültebb is voltam, most sikerült a nyugodtságomat megtartani."

- Melyik volt a verseny legnehezebb része a számodra?

"Amire nagyon kellett figyelnem, az a gumik, a másik, hogy végig mögöttem voltak és nem hibázhattam, muszáj volt végig ott lenni agyban. Szerencsére nem izgultam, így könnyebb volt koncentrálni."

- Indulsz a következő futamon a Hungaroringen? Arról a pályáról hogyan vélekedsz?

"Persze, hogy indulok. A Hungaroringes versenyeket nagyon szeretem, pont azért mert a pályát senki nem ismeri, nem tudja betanulni, mivel a bajnokság szervezői minden alkalommal átépítik a vonalvezetést."

 

A következő futam szeptember 3-án esedékes, a Hungaroringen...



Szerzők: Molnár György, Horváth András

 

A bejegyzés trackback címe:

https://amatorgokart.blog.hu/api/trackback/id/tr873174464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása